FRESH

Har äntligen frächat till designen lite. Behövdes ju verkligen. Blev lite sugen då vi fått hem en ny skärm till vår stationära dator idag, den är asfet och alla bilder blir mycket klarare och finare. Fast fortfarande inte dem jag tog med min nya kamera. Skrev ju nyligen att jag köpt en ny - Nikon D5100. Var inte alls nöjd med den så lämnade tillbaka den. Personalen på Siba, där jag köpte den (skrev Media Markt i förra inlägget, dålig koll, haha) tyckte det var konstigt då alla tyckts vara supernöjda med den. Det visade sig så vara nått fel på just den jag köpt och det gjorde att bilderna blev suddiga och helt mysko. Kunde byta till en annan men valde att ta pengarna tillbaka. Köper den nog om några veckor igen, just nu är jag inte i så stort behov av den. ;)


Detta var det bästa kameran kunde åstadkomma. Eller konstigt var det för ibland blev det helt ok. Vissa blev supermycket mer suddiga men här ser ni bakgrunden.. lite mysko. Så störande när jag hade en sån snygg modell på en sån snygg plats ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0