110820 <3 - Var det inte lite ödet?

Idag är det 20 augusti, vilket innebär prick ett år sedan jag och Simon träffades första gången. Antagligen var det dock inte första gången vi såg varandra för vi har gått på samma skolor sedan efter lågstadiet och han är ju bara ett år äldre än mig. Hehe. Men kommer ihåg hur ödet allt var den kvällen. Anna messade och frågade om jag ville småfesta lite hos Ida. Det var sen eftermiddag/tidig kväll och jag kände mig egentligen inte så jätteupplagd för det med så kort varsel, men hamnade där ändå.

Efter ett tag dök en av mina kompisars dåvarande "på-g-kille" upp och han hade sin kompis med sig, och det var ju då Simon. Han hade inte heller känt sig så "festsugen" och mindre sugen till att gå cirka två kilometer till några han inte kände. Höhö. Ändå gjorde han det. Han kom dit, och där var jag. Minns när vi skakade hand och hur vi ganska direkt började snacka och tänk så bra det blev sedan! ;)


En bild från kvällen. Jag i mitten och Simon nere i vänstra hörnet. Haha awe! <3

Kommentarer
Postat av: Simon

HAha aaw gumman <3 De va helt klart värt att gå dom där 2 kilometerna! ;)

2012-08-21 @ 11:47:23
Postat av: Ida

Sv: HAHA ingen risk. Har man växt upp här ser man extrem skillnad på dom!!

2012-09-09 @ 13:02:20
URL: http://spolen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0