Och så fick Darin äntligen min bok...

 
Det kändes stort. Känns* stort. Äntligen fick jag uppfylla det tredje syftet med min bok; ge ett ex till Darin. Överlämnade den i samband med Stjärnklart som denna helgen stannade i Göteborg. Fick med mig Ida och åkte upp med hela hennes familj, men det var bara jag och Ida som såg showen. De andra hade gärna velat men vi hade fått de allra sista biljetterna. Supertack till Jan Runesson som drog ner priset rejält också!
 
Jag visste ju inte alls vad Darin skulle tycka om boken men jag blev väldigt lättad när jag fick se och höra hans reaktion. Han var superpepp på att läsa den och tyckte den såg "asproffsig" ut. Fick sagt vad jag ville säga och det kändes som att han fattade grejen så nu känner jag mig som sagt väldigt lättad, och glad! Jag har verkligen världens bästa och snällaste idol! :')
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så kul att se att du blivit nästan lika lång som Darin! (för jag antar att du inte står på en pall ;)
Jag funderar på om jag ska se honom i Malmö till våren eller inte. Det hade varit rätt skoj men biljetterna är lite dyra när jag inte är ett lika stort fan längre!

Svar: Linda! Vad kul att du kollar in på min döda blogg då! ;P Haha, ja visst är det? Jag har visserligen klackar, men inte så höga, så visst har man vuxit ikapp lite liksom. ;) Jag tycker verkligen du borde gå på konserten i Malmö. Kommer va grymt och du kommer säkerligen bli fast igen. Haha =) I´ll be there!
Emilia Johansson

2012-12-27 @ 18:37:16
URL: http://Lilapixlar.blogspot.com
Postat av: Linda

Haha! Ja, jag hittade bloggen! Jag får se om jag har råd. Är ju fattig student. Buhu! Men vi kanske kan ses om du ska vara i Malmö i samband med konserten!

Svar: JA, men det tycker jag! :D Vad pluggar du förnått? Något med foto va? ;)
Emilia Johansson

2013-01-03 @ 23:45:02
URL: http://lilapixlar.blogspot.com
Postat av: Linda

Nä, jag pluggar något som heter produktionsledare inom media. Lite krångligt att förklara men ordet säger ändå en del.
Och nu har jag en biljett till konserten! :D jag fick en i julklapp av Emmy du vet! Hon tyckte absolut att vi skulle se Darin så hon köpte biljetter till oss! Så himla snällt! Så vi ses där :D

2013-01-11 @ 00:21:03
URL: http://lilapixlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0