Stjärnklart på Waterfront

 Min blogg har ju typ gått under jorden, men tvingar mig själv att blogga om gårdagen bara för att det var så sjukt trevlig och stjärnklar kväll! ;) Efter lite missöden kom jag och Ida fram till Stockholm på efetrmiddagen. Jag hade råkat ta fel på tiden en timme så vi missade tåget och fick boka nya sista minuten biljetter på Alvesta C. Lite segt men whatever. Det kunde varit så himla mycket värre. Hihi.
 
På Stockholm C mötte vi Frida och vi åkte direkt hem till Sandra som precis kommit hem från jobbet. Vi bytte om och sminkade oss och gjorde oss tjusiga. Jag och Ida hade ju i princip bara stigit upp ur sängen och åkt. Tiden gick till att boka biljetter vårturnén och jag tror det satt kvar lite i min hjärna så jag tänkte för mycket på framtiden och glömde dagen. HEHE.
 
Väl inne på Waterfront (wow vad snyggt ställe!) fick vi välkommsdrinkar och minglade runt lite innan showen började. Den pågick i cirka 1,5 timmar innan de bröt för middag. Ingen hit som ni frågar mig eller Jess. De andra gav väl tummen upp. Haha, men det fanns mycket frukt också och det är ju alltid gott! Andra akten, som la också pågick 1,5 timmar ungefär var ännu bättre än första och kan väl sammanfattas med ett ord: WOW!
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0