En kaotisk eftermiddag med benskada och bokleverans!

Alltså vilken dag! Eller snarare eftermiddag! Helt kaotiskt. Satt i möte på Smålänningen då min handledares telefon ringde. Han räckte mig telefonen och jag fattade ingenting. Det var mamma som sa att jag var tvungen att komma hem med bilen snarast för Alfreds ben hade hoppat ur led ellernått. Helt sär och så sjukt för jag är ju typ alltid kontaktbar, så bara hade jag lämnat mobilen vid datorn för jag skulle på möte. Skulle börja fixa det sista som jag hade kvar tills imorgon, då det jag jobbade med ska publiceras, mitt i allt skriver Madde och undrar om jag vill hänga med och kolla på DARIN OM EN MÅNAD. Typ, jaa tack??!! Mer om det i ett annat inlägg.




Men ah, fick ett brev också, trodde det var någon vinst men blev glad när det inte var det. Lite så var det en vinst, en tidsvinst. Det var min BOK! :D Nu ligger jag två veckor före min planering, gött. Har ändå ägnat större delen av eftermiddagen åt att uppdatera den, genom att stryka över och ändra med blyerts, samt sätta in små gula klisterlappar med nya meningar. Skumt men hann ju skriva om och pilla mycket på vissa ställen efter att jag testat den på Ida. Lite fail att jag skrivit fel på första ordet. Trodde jag var född på en tisdag men det visade sig vara en måndag. Jahap. Nu e den så gott som tryckklar - igen, och min lärare ska få korrukturläsa den senare i veckan. :) Blev nöjd med resultatet faktiskt. Så kul att ha gjort det, även om den i och för sig aldrig kan bli klar för livet som Darinfan fortsätter ju hela tiden. Har ändå försökt sätta ord på hur det är att vara ett hängivet fan till hög grad, svååårt värre!

Kommentarer
Postat av: Märta som älskar Darin

Hej! Jag bara undrar om jag skulle kunna få köpa en sådan bok av dig!! Kan man köpa den någonstans??
Kram ett annat Darin fan

2013-07-20 @ 17:55:14
URL: http://colagirlfashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0