Shopping, filmning och shopping och mera :P

Bättre att man bloggar sällan än aldrig. Eller? Hm. Börjar fundera på det. :P En snabb summering av veckan som gått hittills. I måndags var jag och Simon i Växjö och shoppade lite. Gött att få in lite vårkläder i garderoben. =) Köpte bland annat det jag har på mig på bilden här. Gröna byxor, fränt. Hehe!



Tisdag och onsdag blev det praktik hela dagarna. Fast jag har lov så har jag vatt där så jag med gott samvete ska kunna vara ledig näst nästa tisdag och onsdag. Då blire DARIN jööö. Taggad till tusen! :D Idag har jag filmat klart det sista med Anna och inte riktigt kommit till skott med vissa saker jag borde. Typ fixat håret? Ska man göra det nu eller? Haha :P JA. Får bli så för om man somnar med det fint så e det rätt ok när man vaknar. Imorgon blire att stiga upp tidigt. 7.30 rullar bilen mot Ullared! Mera shopping häär! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0