Framme på Gran Canaria!

TJO! Nu sitter jag utanför rummet, mätt och belåten. Har varit och käkat världens buffé. Egentligen inte så mycket som fall mig i smaken men jao. Vi kom fram i eftermiddags men allt tog lite extra tid då vi blev visade till fel buss, som tur är så löste det sig ändå rätt snabbt och resan gick ändå bra. :) 5,5 timmar kändes som 3-4, trots att jag bara kunde sova ungefär en halvtimme. Planerade att inte sova så mycket i natt så jag skulle kunna sova bort resan men nehe.

Trots att vi kom fram när solen stod på himlen blev det inte mycket till solning. Det blåste nämligen rätt mycket så fick behålla kläderna på för att inte frysa. Åhå. Jag hoppas verkligen detta var en ovanligt blåsig dag, men jag tror kanske det. Någon sa att det skulle vara bättre imorgon iallafall så vi håller tummarna för det. Rummet är annars fint och så, fast det ligger lite off. :) Börjar bli hög tid för läggdax nu känns det som, men återkommer imorgon förhoppningsvis! :)


Syrran och jag på Sturup imorse. =)


Endel av rummet. Jag ska visst sova i den där soffan. Öh, helt själv. xP


Alicia var snabb ner i vattnet. Jag vågade inte ens känna på det för det va inte så lockande.


Havet ligger precis intill hotellet, tjusigt, men stora vågor...


Och här kommer lite kvällsbilder:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0