Gran Canaria - Dag 4!

Tillbaka efter gott käk och ytterligare lite shopping. Idag har jag handat på rätt bra; shorts, två par öronhängen och en ny bikini! :) Kunde köpt mera men får ju hålla i plånboken lite. Det kommer fler dagar men i och för sig har vi varit här prick halva tiden nu.

Vädret ser sämre ut nu i veckan så vi ångrar lite att vi åkte ubåt idag och inte typ på lördag då det ska bli REGN? "/ Ubåtsfärden var väl annars överskattad också, visst vare coolt och så men vi kände oss lite lurade i och med att resan tog så mycket längre tid och att vi sen fick två timmars fri tid så vi kom hem mycket senare än vad vi planerat. Asså visst, det gjorde egentligen inte nått heller men man hade ju uppskattat om man fått veta det i förväg så man visste.

Var rätt aktiv med iPhonen idag när det gällde att ta bilder. Kameran hade nämligen lågt batteri. Tyvärr kan jag inte dela med mig av bilderna från mobilen för av någon anledning hittar inte min dator bilderna. Får ta det när jag kommer hem istället. Här är en bild på min snygga syrra från ikväll. :)



Dålig fotograf som inte säger te när man blottar bh:n men men that's life. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0