Gran Canaria - Dag 6 av Alicia!

Hej det är Alicia som skriver, jag tänkte skriva lite om hur dagen har varit för mej.

Idag har jag varit i Palmitos Park. Där var det fint och fanns många djur. När vi kom dit kollade vi på surikaterna de var jätte söta. Surikater är mitt favorit djur. Efter det kollade vi på världens största ödla. Vi var inne i ett fjärils hus och ett hus fullt med blommor och ett hus med akvarium. Fint. Vi kollade också på en fågelshow, delfinshow och papegojshow. Papegojshowen tyckte jag var roligast, papegojorna cyklade, ringde i en telefon och gjorde lite trix och många fler saker. Det var jätte kul! Vi kollade också på många andra djur krokidiler, jätte stora fåglar, rangutanger, känguru, ormar, sköldpaddor och fler djur. Här är några bilder jag tog:
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0