Gran Canaria - Dag 7, sista kvällen!

Har fixat mig inför kvällen för sista gången här. Började till och med packa lite nyss. Ikväll är sista kvällen och det känns rätt skönt faktiskt. Hemlängtan har börjat tränga fram. Inte efter snöslasket, snöstormarna, blixthalkan eller allt annat väderkaos jag hört härjar där hemma. Inte heller efter de tidiga mornarna som drar igång direkt när jag kommit hem, till och med dagen innan som jag dock går miste om. Inte heller att komma in i de vanliga rutinerna; skolan, plugg (ok de kan jag väl sällan klaga på) men träning och jaa, allt sånt. Men, jag vill ändå hem! Saknar ER där hemma <3 Så ja, faktiskt ska det bli okej att komma hem. :) Men ja, nu ska vi gå och ta ett gruppfoto på oss alla som varit med på resten. Uppdaterar säkert en gång till innan hemresan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0