En kamera rikare och 5479 kr fattigare



Denna fick jag med mig hem från Media Markt i fredags. Har alltid sådant dilemma med mina kameror ju. Alla är bra på något men ingen är bra på allt. Lösningen brukar bli att fota med en och filma med en annan, och ibland spela in ljudet med en tredje och sedan synka ihop ljudet. Himla krabb. Nikon D5100, som är uppföljaren på min kära Nikon D5000 (med dåligt ljud) hoppas jag ska kunna vara räddaren. Testar den på Allsång på Skansen imorn, awesome ju. Så taggad.

Förmodligen kan jag ju också göra mig av med mina andra kameror. Har redan lagt ut Canon eos 550D Tradera. Den är verkligen grym och inte använd speciellt mycket men säljer alltså på grund av mitt nya inköp och för att jag är lite mer utav en Nikonmänniska. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0