HELSINGBORG - Rix fm festival

Tjolahopp!
Inser hur sämst jag blivit på att uppdatera här. Nu skyller jag på att jag har jobbat med text och bilder (har varit på vår lokaltidning) hela dagarna i tre veckor och efter jobbet kanske man då inte alltid e så peppad på det? ;) Haha, men, nu är jag färdigjobbad så kan inte skylla på det mer ju (så därför uppdaterar jag nu) ;) Direkt efter sista jobbdagen tog jag Anna med mig och drog ner till Helsingborg för att gå på Rix fm festivalen. Minst en Rix fm festival är ju ett måste varje sommar, och detta var min första och förmodligen sista med. Ser tyvärr inte ut att bli några fler...
Tyckte dock det var jätteannorlunda? Liten scen, det höll inte på så¨länge och var inte alls så högt ljud. Allt var bara ett plus tycker jag. Ännu ett plus var ju också att Darin var där ;) Sist ut och bäst! Woho.
Tjolahopp!
Inser hur sämst jag blivit på att uppdatera här. Nu skyller jag på att jag har jobbat med text och bilder (har varit på vår lokaltidning) hela dagarna i tre veckor och efter jobbet kanske man då inte alltid e så peppad på det? ;) Haha, men, nu är jag färdigjobbad så kan inte skylla på det mer ju (så därför uppdaterar jag nu) ;) Direkt efter sista jobbdagen tog jag Anna med mig och drog ner till Helsingborg för att gå på Rix fm festivalen. Minst en Rix fm festival är ju ett måste varje sommar, och detta var min första och förmodligen sista med. Ser tyvärr inte ut att bli några fler...

Tyckte dock det var jätteannorlunda? Liten scen, det höll inte på så länge och var inte alls så högt ljud. Allt var bara ett plus tycker jag. Ännu ett plus var ju också att Darin var där ;) Sist ut och bäst! Woho.

Träffade även Nicolina. En så kallad Darinkompis ;) Vi hade dock inte setts på FEM år så det var ju skooj. Det var tillsammans med Nicolina jag träffade Darin på riktigt första gången, åhå. Fina minnen. Älskar att vi ser superdryga ut på bilden, haha. ;P

Min kompis och Nicolinas kompis. Hahaha ah vi satt och käkade lite... x)

Kl. 22.00, som blev 22.30 typ, kom Loreen och körde en konsert, om man nu kan kalla fyra låtar för en konsert? Ah men så här bra såg vi (Y) haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0