En dag i Halmstad

Gårdagen spenderades i Halmstad med Simon. Vi hade haft två slödagar och bara legat hemma och degat så kände för att hitta på nått. Dock har jag åkt på världens festaste förkyldning så man kanske inte känner för att göra så mycket då alltid? :) Hade feber kvällen innan med men den försvann fort som tur var. Äh, nu är jag less på att hosta och nysa så tycker det kan försvinna nu.

 

 


Vi började dagen med en snabbtur på stan. Köpte solglasögonen på Jack&Jones som Simon spanat in i Stockholm så han slapp bli bländad på stranden, som efter en tur på Pastahuset blev nästa stopp. Några timmar senare blev det glass och minigolf. Simon vann, men tilläggande börs göras: det var bara med ETT poäng! ;D HIHI. Sedan var tanken att vi skulle åka till Eurostop. Vi skulle bara chilla lite farmors och farfars stuga, som vi parkerat utanför och sådär, men så kom farmor oväntat. Hon bjöd på fika och snart var det inte lönt att shoppa då stängningsdax närmade sig... Aja. Supertrevlig dag! Flera sådana behövs! Nästa gång vinner jag på golfen tror jag minsann!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0