Högskolebesök och promenad och lite så

Min dag började med ett besök på högskolan på Garvaren. Ljungbys enda högskola och Simon går där men vad den heter vet jag inte. HAHA. Aja den har bara helt sär utbildningar så inget för mig så kändes lite segt, fast ah ändå bra. Mhm... Annars då? Vezira var här en sväng och vi fixade lite med hennes projektarbete. Imorgon kan man lämna in sitt arbete och får en bedömning sen har vi två veckor på oss att göra eventuella ändringar. Jag tänkte bli klar med fackuppsatsen. Boken e la med klar men fortfarande på tryck men min lärare har överseende eftersom skolan gjorde så jag stod still i si sådär sex veckor. -.- =) Efter en promenad med Anni styr jag snart bilen mot Hällorna. :)


Katten lekte med Annis inhandlade kaffe och denna hunden skärmde typ livet ur mig. OSSHCH! :P

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tycker det ser ut som katten William?!

2012-03-02 @ 08:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0