Min studentmössa är här!

LOV! Fick det i torsdags så är redan inne på min andra lovdag. =) Det har varit najs. Dåligt bara att det fina vädret är som bortblåst. Igår kunde man iallafall sitta ute och sola lite, men tiodygnsprognosen för Ljungby ser nu dessvärre inget vidare ut. Typiskt!

Igår satt jag ute i bikini och solade. Kan man inte tro nu. Hade inte duschat, sminkat mig eller gjort mig iordning alls vid 12.40, då Anna messade och sa att man kunde hämta sina studentmössor. Jo, dom kom ju egentligen till skolan för flera veckor sedan men på grund av dålig information fick jag aldrig chansen att hämta min. Har gjort vägar förbi elevrådet ett bra tag. Klart man vill ha sin mössa? Blev därför väldigt glad när Anna messade, fast ändå typ arg för jag satt där helt hundra procent oredo att bege mig till skolan. Tiden att fixa sig fanns inte heller men tillslut sket jag i det och gick till skolan i ett skick som jag aldrig skulle gått i annars och här är mössan: (:D !!!)


BARA 75 dagar kvar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0