Hemma från Stockholm!

Hemma efter en roligt dygn i Stockholm! Åhh, kände mig som jag var typ 13 ellenått igen. Lille Darin, som blivit så stor. Eller? Och jag, som också blivit så stor. Körde själv till Alvesta och allt. Kan inte sluta konstatera att man har fått en sådan fin uppväxt som Darinfan. :') Vet knappt hur jag ska kunna berätta, lägger in lite bilder istället:


Träffade dessa görlsen på stan :D


Satt här och förbrev lite tid bara några minuters gångväg från Nalen.


Käkade i Kungshallen före med. Asså detta var sjukt gott! Nån vegitarisk pasta :D


När vi sedan kom till Nalen var det fetaste kön, vilket dock inte framgår här.


Sjukt härligt att stå och skåda detta och veta vad som komma skall...


Som Cissi skrev; Darin bjöd på öl. Haha :P Aja, gillar inte det så sparade min biljett som ett minne, kul.


Grejt platser fick vi!


Stéphanie hade kommit, med Hero från Norge :D







Asså jag tog 93 bilder. Rekååård, asså mista någonsin typ. Va så dum vinkel som ni ser här på sista bilden speciellt. Filmade en del i stället och slänget snart in en liten mix tänkte jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0