Första maj - en riktig vårdag!

Vaknade upp med Simon och vi begav oss nästan direkt ut i solen. Låg och stekte hela förmiddagen, tills dess att jag blev för rastlös och kom på att vi borde städa bilen. Har skämt ut mig när jag tatt in folk i den ju, men nu e den som ny! Eller inte riktigt... ;)

På eftermiddagen blev det lite mera sol, glass och Big Brother. Började också packa för imorgon ska jag bege mig till Jönköping. ENSAM. Ska göra följande; köra + hitta till Södra Vätterbygdens Folkhögskola, checka in på ett rum, göra prov för journalistlinjen hela dagen, äta i deras matsal, sova över, vakna upp, äta frukost i deras matsal, göra prov för grafisk form, andas ut, köra hem. Asså ångest för allt. Superläskigt tycker jag men ska ändå bli kul och det kommer hjälpa mig känna av stämningen, vad det är för skola och linjerna, vad jag vill och hur man bor och hela köret. BLAAH. Wish me luck!


Haha, detta var visst den enda bilden jag fick, men ett bevis på bilstädningen!


Najs najs najs. Gröna blad börjar titta fram. Är de dessa min näsa reagerar på? Har gått och nysit hela dagen och det kliar i näsan så jag blir tokig. Har inte kännt av nått tidigare år, men äsch då! =)


På kvällen blev det en kvällspromenad och lite gung på lekparken med Anna! =)


Kommentarer
Postat av: Alexandra Heine

Söt du var! :)

2012-05-05 @ 21:06:37
URL: http://nellieros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0