EXIT TOUR - MALMÖ, KB

Ja, resan till Malmö kunde ni ju läsa om i ett tidigare inlägg. Asså det var ju det värsta! Satt andfådd hela vägen till Göteborg för vi kutat så snabbt. Märks att det är dags att träna upp kondisen lite. Hehe. Men som sagt, jag hoppade av i Helsingborg för att göra Nicolina sällskap. Hon plockade upp mig med bilden på stationen, sedan åkte vi hem till henne. Roligt nog kände jag igen mig, trots att det varöver fem år sedan sist jag var där. Sick. Men vi hann fixa oss lite och Nicolina packade sin väska och jag passade på att packa om min, för hade ju typ bara slängt ner allt då jag plötsligt fått bråttom. x)

 

 

Vi körde mot Malmö, och knappt en timme senare var vi framme. Vi parkerade bilden i P-huset och jag bekräftade att det var öppet dygnet runt. (ELLER?! Jag trodde det iallafall...) Vi hade tänkt börja med att gå och käka nått, men på Isabells begäran, haha eller önskan ;) begav vi oss till kön för att kolla läget. Precis som i Göteborg var det bara sju pers, fast att det var runt 15-tiden. Isabell kom lite senare och sedan gick vi och käkade. Provade på Subway för första gången, har undvikit det, men vet inte varför för det var la rätt okej! :) Enkelt. Hörde och såg även Darin repa lite.

 


 

 

Snart tittade även Ida förbi i kön. Hon hade kommit ner med hela familjen, wäääj. (Y) Även Sandra från Stockholm ville se konserten igen och kom med flyget direkt efter jobbet, så vi var ett gäng även i Malmö. Superskojigt. Fick även uppleva ett tryck, jag nästan glömt känslan av. Det var länge sedan som det tryckte på så inne vid scenen. Vi stod längst fram i mitten och mosades från alla håll och kanter, men det lättade när Darin klev upp på scenen, drygt tjugo minuter sen.

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Behöver jag säga nått om konserten eller har det framgått att jag tyckte den var helt "WOW"? ;D Hade nog faktiskt roligast på denna konserten. Ingen systemkamera här heller. (GRR. JAG BLIR SÅ ARG. TOG UPP DEN PÅ SISTA LÅTEN FÖR TÄNKTE ATT DE KANSKE INTE ORKADE BRY SIG MED JO VISST DET TOG INTE ENS EN MINUT -.-) Men eftersom mamma och Alicia kommit ner hade de tagit med en digitalkamera. Bättre än inget. Jag var även lättad att jag säkrat lite bilder och klipp i Göteborg iallafall. Publiken var också grym, och så bred. Så roligt att se efter konserterna, hur mycket han har breddat publiken. Massor av killar och många både 30+, 40+ och säkert 50+. Grejt ju.

 

Efter vi fått ut våra jackor ur garderoben kramades vi hejdå med Ida och Sandra. Isabell följde mig och Nicolina till P-huset som till vår stora förvåning hade STÄNGT. Upps. Shit. Mamma hade också varit nära att ställa vår bil där, men hittat en plats precis vid gatan utanför. Tur då. Men min väska och ALLT låg i Nicolinas bil. Fail. Hon ringde ett nummer som stod på en skylt utanför och undrade att det fanns någon möjlighet att de kunde öppna. Det fanns det. De kunde skicka en vakt - men det skulle kosta 500 spänn. Shit segt, men precis innan hon skulle tacka ja, vad skulle hon annars göra liksom? Hehe, så öppnades porten och en bil körde ut och vi passade på att smita in. Tuuuuuur. Ah, även denna resan fick alltså ett lyckligt slut och vid 1-tiden på natten kom jag hem och kastade mig i sängen. Kroppen värkte och jag var helt slut. Men så värt allt! ;D Hade nog inte bangat om det funnits en fjärde dag... ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0