Mitt sommarlov 14/6 - 22/8

”Åh nej, är sommaren redan slut? Gud vad fort det gick =( Börjar skolan redan?” Känner ni igen tankarna? För mig återkommer dom varje år typ sista veckan på sommarlovet. Visst är det tragiskt?! I år känns det dock ovanligt okej. Imorgon blir det back to school, men men. Jag har haft en helt fantastisk sommar, verkligen. Har hunnit med en massa skoj.



Jag inledde ju i princip lovet med en tur till Stockholm; Love Stockholm. Träffade massa härliga personer och såg den där grymma konserten igen. Dagen efter jag kom hem stod 3 veckors jobb på schemat. Jobbade 9-14.30 varje dag på Turistbyrån. Trivdes bra och såg det bara som lärorikt inför framtiden. Minns sista jobbdagen... pappa och Alicia kom och hämtade mig och vi åkte direkt till Mjälen. Det var så varmt den dagen. ”Nu börjar sommaren på riktigt” tänkte jag. Efter ett par dagars vila (eller hann jag ens vila?) Vi var i Halmstad lite och sen åkte jag upp till Gbg och gick på Liseberg med Anton, hans syrra o kille. Det blev mera Halmstad, stranden med Anna och årets första dopp! Lite senare fick även Anton ner mig i vattnet. Allsång på Solgården glömmer man ju inte heller, ellerhur Ida?  Inte heller Allsång på Skansen; åkte själv till Stockholm och bodde hos Madde. Är fortfarande chockad över att folk övernattade där. Jaja, våra 13 timmars köande gav oss iaf de platserna vi önskat oss. I mitten av juli var den efterlängtade tjejkvällen. Mys! Pizza med Elisabet och Anna och sedan kom även Ida. Synd att inte Malin (o Poffe???) o Ea kunde komma  xD hehe. Sedan bar det även av till Vimmerby, ännu en härlig rolig allsångsdag. Haha nja Darindag kanske. Veckan efter var det Helsingborgsfestivalen och Anni joinade. Synd att det var så blåsigt och att D’ hade bråttom vidare men kul för Anni att hon äntligen fick följa med och se hur jag har det ;) Hann bara hem och direkt till Halmstad nästan. Madde var nere hos Ida och de föreslog grillning vilket jag var fett på! Det gick ju bra.. HEHE har lärt mig att man ska läsa instruktionerna först.. right tjejer? Skulle blivit Rix Fm, och det blev det också, dock utan stackars Darin som blivit sjuk. Slutet på sommaren var kommen och det bär av till Turkiet med familjen och lite släkt. Känns ju väldigt nyligen ännu, eller ah all färg e ju borta. Men men..  Fick veta hur det kändes att vara känd typ; öh nej men shiet för att vara blond där, typ. Tröttnade inte på TV-inspelningar; nej hann även med Sommarkrysset och Sommarlovsmorgon. Så kul! Detta var bara endel av min sommar; hann även fylla 17, fira Midsommar (bortsett från förra året) massa dagar och nätter med min älskling, trevliga promenader och aaahhh.. EN UNDERBAR SOMMAR! :D    Bilder kommer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAH vissa saker vill man inte påminnas om Emilia ;)



btw, har du hört talas om stycke indelning?

2010-08-23 @ 10:10:20
URL: http://spolen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Haha jaså det vill man inte?

Näh, stycke indelning, vad e det?

Vet att det finns nått som heter styckeindelning när man delar upp texten, men stycke indelning känns obekant :S

2010-08-23 @ 14:04:08
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/
Postat av: Tommykatarina

Interesting site. Worth the visit!

2011-04-26 @ 08:51:18
URL: http://tommykatarina.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0