Fredagsbilder

Jag och Madde sov i vår (farmors) stuga för Ida skulle upp kl. 5 och jobba. Vi sov dock betydligt längre än det och sen körde farfar oss till stan och det blev en lång shoppingtur. Gick i alla affärer två gånger till och med i väntan på att Ida skulle komma ikapp med sömnen lite, stackarn. Trodde jag hade tappat mitt läppstift i nått av alla provrum så vi gick och letade. Hittade det inte så jag köpte ett nytt, näst intill identiskt sen bara när vi kom tillbaka till stugan hittade jag såklart det. Haha.. typiskt.


Borde köpt denna.. fast visste inte vilken färg =(


Vilken är finast? HELP ME!


Sen hamnade vi på donken. Provsmakade den där nya Ballerina glassen, ah sådär.


Aha, sen hämtade Ida oss och efter vi varit hemma hos henne och vänt tog vi bussen tillbaka till stan.


Här inviger Ida sitt nya, nyttiga liv ännu en gång. Få se om detta fungerar bättre än öh.. blodslöfte och allt vad jag nu sett... :S


Swingfly uppträdde på stan :P


Sen kollade vi även på Tove Styrke.


Mysko tjej, fast duktig ju. Men kolla skorna? Haha jaa..


Haha.. :)

Kommentarer
Postat av: Ida

ASSÅ JAG BAR AHAR HELT MISSAT ALLA DINA INLÄGG OM DET HÄR?????



HAHAHA GARVAR IHJÄL MIG ÅT BLODSLÖFTE HAHAHAHAHAHAH!!!!!

2011-08-16 @ 14:02:54
Postat av: Emilia Johansson

Sv: Dåligt fan =( Hahaha.. Vadå var det inte så nån av gångerna då? ;S ööh.. ;)

2011-08-16 @ 19:08:17
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0