Hellu

Nyss hemkommen. Har varit och övningskört lite med mamma. Var hos mormor och lämnade Alicia. Hon ska sova där några dagar. Det gjorde jag alltid också när jag var liten, sommarlovets höjdpunkt! Jag passade på att ta mig en joggingtur i den fridfulla miljön. :) Äntligen var det lite fint väder så man kunde vara ute utan och frysa, det var till och med så det var för varmt att jogga. Väl tillbaka bjöds det på fika. Lite plus, minus, noll. Haha :P









Så glad att jag äntligen kan fota med mobilen utan att skämmas för bilderna. Haha nemen =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hur tar man sig en jobbingtur? Tar man med papper och penna och sånt ut i skogen eller? Fattar inte...

2011-06-27 @ 09:46:58
URL: http://spolen.blogg,.se
Postat av: Emilia Johansson

SV: Ah du har förstått precis rätt Ida :) tööönt :D

2011-06-27 @ 18:38:03
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0