Ägg, skräp och musik

God morgon folket =) Idag steg jag upp 6.30 som vanligt och begav mig till skolan 8 som vanligt på torsdagar. "Tyvärr" så var min första lektion inställd så istället för att sitta i skolan och glo två timmar cyklade jag hem igen. Men lite irriterad blir man ju nör sånt händer. Hallå, jag kunde sovit två timmar längre? Ah me blev ändå lite glad. Är inte så jättestort fan av fotografisk bild längre nu när vi jobbar digitalt. Det var mycket roligare i höstas när vi jobbade analogt. Saknar det. Från början var jag helt anti att vi ens skulle försöka lära oss det analoga. Känns som att det tillhör det förflytna lixom, men som sagt, det var fett kul och jag saknar det. I helgen ska jag ta tag i att fota tre bilder på varje tema: ägg, skräp och musik. Aha. Jätteanti, har skjutit upp det i flera veckor nu men nu börjar deadlinen närma sig. -.- Hur fotar man skräp snyggt??! Grr. :)

  


Kommentarer
Postat av: Linda

Tänkte bara tipsa dig hur du kan fota skräp.

Du skulle ju kunna fota vad som helst, typ oöppnade förpackningar, för det ska ju bli skräp. Allt blir ju mer eller mindre skräp för eller senare. Så du kan ju fota i princip vad som helst! Bara du gör det snyggt ;)

2011-04-03 @ 22:54:39
URL: http://lindastema.blogspot.com
Postat av: Emilia Johansson

Sv: Tack för tipset Linda! Följer din blogg och beundrar dina bilder, du är riktigt duktig och kreativ. :) Hoppas allt är bra. ?!

2011-04-04 @ 19:08:47
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0